Huisregels

1. BETALINGEN
Contant of per PIN. Zie voor meer informatie over betalingen ook de algemene voorwaarden Artikel 6.

Let op: indien u niet op uw gemaakte afspraak verschijnt of de afspraak niet 24 uur van te voren hebt afgezegd zal een consult prijs in rekening worden gebracht.

2. TERUGNAME GOEDEREN
Verkochte goederen worden slechts teruggenomen ter destructie (wettelijke eis). Er vindt geen geldelijke teruggave plaats.

3. AANSPRAKELIJKHEID
Het betreden van en verblijf in ons pand is voor u en uw huisdier voor eigen risico.

4. SCHADE AAN DERDEN
Honden dienen aangelijnd te zijn en katten dienen in een stevige kattenmand te zitten. Bekend agressieve dieren dienen een muilkorf te dragen. In geval van het vermoedelijk aanwezig zijn van een besmettelijke ziekte dient dit vooraf aan ons bekend te worden gemaakt zodat wij hiervoor maatregelen kunnen nemen (bv kennelhoest, parvo).

5. AFSPRAKEN
Niet nagekomen afspraken kunnen in rekening worden gebracht. Indien u verhinderd bent om op een consult of operatie te verschijnen dan dient u zicht 24 uur van te voren af te melden, via de telefoon of aan de balie. Indien u dit niet doet dan kunnen wij genoodzaakt zijn om kosten in rekening te brengen.

6. MELDEN
Wilt u zich bij binnenkomst melden aan de assistente achter de balie.

7. BALIEGESPREKKEN
De balie is uitsluitend bedoeld voor de verkoop van medicamenten/voeding en voor het afhandelen van spreekuurpatiënten en operatiepatiënten. Voor alle overige zaken dient u een afspraak te maken.

8. BESTELLEN DIERVOEDING
Wenst u voor uw dier een dieetvoer te gebruiken welke niet standaard tot ons verkoop pakket behoort? Dit is mogelijk indien u de gehele “verpakkingseenheid” tegelijk koopt.

9. HERHALINGSCONSULTEN
Een goede behandeling van bv huid-, oog- en oorklachten en wonden maakt het soms noodzakelijk dat uw dier met tussenpozen meerdere keren op controle komt. Aangezien deze herhalingsconsulten tijd kosten, hopen wij dat u begrip heeft voor het feit dat deze consulten niet kosteloos zijn.